تعرفه و جستجوی دامنه

آشنایی با انواع دامنه .

راهنمای انتخاب دامنه مناسب برای کسب و کار شما

ir .

این دامنه نمایانگر دامنه کشوری و ملی ایران است : مانند ir (ایران)، jp (ژاپن)، uk (انگلیس ) و …که بیشتر مورد استفاده سازمان ها و ارگان های دولتی و همچنین اشخاص با تابعیت ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد .

com .

جزو شناخته شده ترین دامنه‌های موجود در وب که مخفف واژه Commercial به معنای تجاری است. کاربرد گسترده و متداول این دامنه موجب شده که بسیاری از شرکت‌های تجاری و غیر تجاری از این دامنه استفاده نمایند.

org .

این دامنه که مخفف واژه Organizations به معنای سازمان یا تشکیلات است و معمولاً توسط مؤسسات و سازمان‌هایی که غالباً فعالیت غیر تجاری ( یا حتی تجاری ) دارند ، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

net .

این دامنه که مخفف واژه Network به معنای شبکه است، معمولاً توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و شبکه‌های اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

co .

دامنه ملی کشور کلمبیا است که بدلیل تشابه بسیار زیاد آن به دامنه com و به عنوان مخفف واژه company مورد استقبال قرار گرفته است.

me .

دامنه ملی کشور مونته نگرو است که بدلیل مشابهت با واژه ” Me ” به معنای “من” مورد استقبال افراد حقیقی جهت راه اندازی سایت شخصی و رزومه آنلاین قرار گرفته است.

info .

این دامنه که مخفف واژه Information به معنای اطلاعات است، معمولاً برای سایت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به نوعی با امر اطلاع رسانی سر و کار دارند.

biz .

این دامنه که مخفف واژه Business به معنای تجارت است، معمولاً توسط سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط با کسب و کار و همچنین تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

asia .

دامنه مختص به کشورهای آسیایی است و مورد استفاده شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی است که بطور گسترده در منطقهٔ آسیا، اقیانوس آرام و استرالیا فعالیت می‌کنند.

تعرفه دامنه ها .

شروع قیمت از 5 هزار تومان !

عنوان دامنهمدت زمانثبت دامنهتمدید دامنهانتقال دامنهنشان تجاری
ir١ سال175,000  ریال175,000  ریال175,000  ریالتعرفه و جستجوی دامنه 2
com١ سال3,9٠٠,٠٠٠ ریال3,9٠٠,٠٠٠ ریال3,9٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 3
org١ سال٢,١٠٠,٠٠٠ ریال٢,١٠٠,٠٠٠ ریال٢,١٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 4
net١ سال3,950,000 ریال3,950,000 ریال3,950,000 ریالتعرفه و جستجوی دامنه 5
co١ سال۵,۲٠٠,٠٠٠ ریال۵,۲٠٠,٠٠٠ ریال۵,۲٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 6
me١ سال۲,۶٠٠,٠٠٠ ریال۲,۶٠٠,٠٠٠ ریال۲,۶٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 7
info١ سال٢,٣٠٠,٠٠٠ ریال٢,٣٠٠,٠٠٠ ریال٢,٣٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 8
biz١ سال٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال٢,٧٠٠,٠٠٠ ریالتعرفه و جستجوی دامنه 9
online١ سال17,390,000 ریال17,390,000 ریال17,390,000 ریال 
 

* کلیه قیمت ها در جدول بالا به ریال می باشد.